نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

یا ضامن آهو

1390/6/23 11:36
نویسنده : مادر جون
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

آمــــدم ای شــــاه ، پنــــاهم  بده   خط امانـــی ز گنـــــــاهم بده

ای  حَرمَـــت  ملجـــأ  درمانـــدگان   دور مــران از در و ، راهـم بده

ای گل بی خـــار گلستـان عشق    قرب مکانی چو گیــــاهم بده

لایق وصـل تو  که  مــن  نیستــم     اِذن به یک لحظه نگاهم بده

ای که حَریمت به  مَثَل کهرباست     شوق‌وسبک‌خیزی‌کاهم بده

تا کـه ز عشق تو گدازم چو شمع    گرمی جــانسـوز به آهم بده

لشگر شیطان به کمین من است    بی‌کسـم‌ای شاه پناهم بده

از صـف مــژگان نگــهی کن به من    با نظری ، یار و سپـاهم  بده

در  شــب  اول کـه  به  قبرم  نهند    نور بدان شام  سیـاهم  بده

ای که عطــا بخــش همـه عالمی    جملـه‌ی حاجات مرا هم بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
17 شهریور 90 11:01
سلام خانومی ممنون که اومدی ان شا الله که شما هم همیشه کنار هم به خوبی و شادی زندگی کنید خیلی جالب بود آره راستی اون(یواشکی ) رو که گفتی تایید نکنم؟ یا شوخی کردی؟
عمه مائده
17 شهریور 90 11:41
من عاشق این شعرم
نمیدونم چرا با شنیدن یا خوندن این شعر گربه ام میگیره و دلم هوای حرم امام رضا رو میکنه.
یا امام رضا خیلی ازت ممنونم که منو عشقمو توی شب تولدت توی اون حریم کبریایی و ملکوتیت به هم رسوندی و زندگی و عشقمونو به عشقت گره زدی.
خدایا شکر برای همه چیزای خوبی که بهم دادی ... ممنونم


اگه دوست داشتین به ما سر بزنید و اگه دوست داشتین ما رو لینک کنین



ممنون که به ما سر زدین . حتما با افتخار لینکتون می کنم .