نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

کلاغ پر

1390/6/23 11:35
نویسنده : مادر جون
404 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا تو آنی که آنی توانی جهانی تپانی ته استکانی!! ناراحت؟ دختر کوچولو غمگین؟ کنار پنجره ! منتظر

گفتند : کلاغ ؟ شادمان گفتم : پــــــــر!

 

گفتند : کبوتر آسمان ؟ گفتم : پــــــــر!

 

                    گفتند : خودت ؟...به اوج اندیشیدم

 

                در حسرت رنگ آسمان گفتم : پــــــــر!

 

 گفتند : مگر پرنده ای؟ خندیدم

 

گفتند : تو باختی! و من رنجیدم

 

                     در بازی کودکان فریبم دادند

 

               احساس بزرگ پر زدن را چیدند!

 

آنروز به خاک آشنایم کردند،

 

از نغـــمه پرواز جدایم کردند،

 

                     آن باور آسمانی از یادم رفت!

 

                در پهنه ی این زمین رهایم کردند

 

حالا همه عزم پر گرفتن دارند!

 

  دستان مرا دوباره می آزارند!

 

                     همراه نگاه مات و بی باور من

 

                 از روی زمین به آسمان می بارند

 

گفتند : پرنده ای! گریه ام را دیدند

 

    دیوانه ی خاک بودم و فهمیدند

 

                    گفتم : که نمی پرم، نگاهم کردند

 

                          بر بازی اشتباه من خندیدند!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
23 شهریور 90 14:18
خیلی قشنگ بود ممنون قالب وبلاگت هم مبارک باشه