نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

جاي خالي

1391/3/15 10:00
نویسنده : مادر جون
770 بازدید
اشتراک گذاری

جای خالیت عجیب این روزها به چشم می آید !

مخصوصا امروز که روز توست !

بر سر مزارت آمدم تا کمی از دلتنگی ام کم شود .

اما نه چیزی از دلتنگی ام کم شد و نه حسرت دوباره دیدنت از بین رفت .

و چقدر سخت بود وقتی دقیقه به دقیقه سنگت را می شستم اما باز غبار از بین نمی رفت .

مثل دل من که غبار غم نبودنت همیشه رویش باقی خواهد ماند .

پدر عجیب جایت خالیست ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
11 خرداد 91 12:27
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان نیایش
16 خرداد 91 10:28
عزیزم عزیزم ندای عزیزم میتونم بفهمم چه حسی داری می تونم درکت کنم آره خیلی سخته که عزیز ی رو از دست بدی و بخوای بعد مثل قبل زندگی کنی همیشه جای خالیش حس میشه ان شا الله که روح پدرت غرق در آرامش باشه و همنشین مولا توی این روزای عزیز دلت آروم و صبرت زیبا و مستدام دوست همیشه همراه و همدل من


ممنون دوست مهربونم . تو هم هميشه همراه و همدل من هستي . خدا رو شكر مي كنم كه توي اين دنياي مجازي دوست خوبي مثل تو دارم .
مامان سونیا
20 خرداد 91 11:09
عزیزم خدا رحمت کنه پدر تون رو من هم پدرم رو از دست دادم وهم مادرم رو توی شهر خودم هم زندگی نمیکنم که حتی روز پدر و روز مادر بتونم سر مزارشون برم فقط از درگاه حق خداودن برای شادی روحش دعا کن خیرات بده و فاتحه بفرست انشاالله که روح همشون شاد باشه و خداوند متعل رحمتشون کنه


روحشون قرين رحمت حق . ممنون از حضور پرمهرتون .
sima
28 خرداد 91 8:22
الهم صلی علی محمد و آل محمد روحش یاد و یادش گرامی باد ... همدردیم گلممممممممممم
نیلوفرآبی
30 خرداد 91 1:20
روحشون شاااااد ندا جان . خیلی ناراحت شدم ...
من الان فهمیدم .. بهتون تسلیت میگم
انشالله خدای بزرگ روحشونو قرین رحمت کنه و به شما هم صبر عنایت کنه ..


خيلي متشكرم . انشاءاله رحمت الهي شامل حال همه بنده ها بشه .