نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

دخترم تولدت مبارک

1394/11/14 12:06
نویسنده : مادر جون
815 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، عزيزم، فرشته كوچك من ...

به تو كه مي نگرم، همه زيبايي دنيا را، هر آنچه وصف شدني و هر آنچه توصيف ناپذير است را، يكجا مي بينم...

در يكايك لحظه هاي بودنم، برايت سلامتي، شادماني، موفقيت و سربلندي آرزو ميكنم.

دوستت مي دارم بيش از آنكه در حجم انديشه ها بگنجد، از خدا ميخواهم ياري ام كند در اين امر خطير، تا به تو بهترين ها را بياموزم و تو را هم آن سان كه شايسته بهترينها هستي پرورش دهم...

پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و كوچكش....

دخترم، تولدت مبارك. 

عزيزم، دخترم!

صحرا هياهو است،

چمن زير پر و بال پرستوست،

تبسم بر رخ مردم كند گل،

تماشا كن تبسم هاي او را،

تبسم كن كه خود را گم كند گل...

 

عزيزم، دخترم!

دست طبيعت،

اگر از ابرها گوهر ببارد،

وگر از هر گلش جوشد بهاري،

بهاري از تو زيباتر نيارد....

 

عزيزم، دخترم!

چون خنده ي صبح،

اميدي مي دمد در خنده ي تو،

به چشم خويشتن مي بينم از دور،

بهار دلكش آينده ي تو...

دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (0)