نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

مادرانه

1390/7/25 11:43
نویسنده : مادر جون
484 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم نیایش قشنگم زمان میگذره و من بزرگ شدنت ، خندیدنت و قد کشیدنت رو میبینم .شاید روزی در تصوراتم کلمه مادر شدن معنایی داشت عاطفی ، اما اینک وقتی حس مادرانه را تجربه میکنم و میبینم بودنت در زندگی ام چراغ امید است ؛ باعث سربلندی من است که نام مقدس مــــــــــــــــــــادر را برایم گذاشتند

 

دوستت دارم یه عالمه 

 

هرچی بگم بازم کمه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهرناز مامان امین حسین
25 مهر 90 11:54
آره عزیزم منهم فکر کنم یکی از زیباترین کلمات آفرینش مادر هست
مامان نیایش
25 مهر 90 12:27
سلام عزیزم خیلی خیلی قشنگ می نویسی دیدی گفتم مادر می تونه بنویسه اگه بخواد خیلی هم زیبا و دلنشین می دونی چرا چون از دلش می نویسه آفرین
مامان سانای
26 مهر 90 10:43
الهی همه زنها حس مادرانه را تجربه کنند
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
26 مهر 90 15:05



ممنون از حضورتون .
سایتتون رو نمی تونم باز کنم . آدرس رو درست نوشتین ؟