نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

رمضان ، ماه نيايش هستي

1391/4/29 12:31
نویسنده : مادر جون
849 بازدید
اشتراک گذاری

فرا رسیدن ماه عشق و دوستي

ماه نیایش هستی

و ماه دل انگیز سرمستی

بر تمام اسلام آوران، دین راستی

مبارک باد . . .

 

 سلام عزیزم خیلی خوش آمدی .نظریادت نره

 

خدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى

و شب زنده داری ام را نیز مانند شب زنده داران

و بیدارم کن در آن از خواب بی خبران

و گناهم را بر من ببخش اى معبود جهانیان

و درگذر از من اى درگذرنده از گناهکاران . . .

khodavand smsiha.net  اس ام اس با موضوع خداوند تیر ماه 91

خداوندا: تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

دلم بین امید و نا امیدی میزند پرسه

می کند فریاد ، میشود خسته

مرا تنها نگذار خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نیایش
30 تیر 91 15:15
مرا تنها نگذار خدا... خدایا به حال خود وامگذارمان الهی آمین دوست عزیزم التماس دعای مخصوص در نیایش های عاشقانه ات با معبود مبارک باشه بر شما هم حلول ماه رمضان
مامان نیایش
31 تیر 91 12:06
عزیزم ممنون از حضور همیشگی ات و تبریکت ما هم شما رو خیلی دوست داریم
دخملی
31 تیر 91 16:39
خیلی زیبا بود
الينا گلينا
1 مرداد 91 9:58
چه دخمل نازي ، چه پيراهن هاي خوشگلي .خيلي بهت مياد عزيزم
مامان محمدرضا
2 مرداد 91 15:20
سلام مطلب قشنگی بود.آپم
دخملی
3 مرداد 91 12:38
بدوین بدوین یه عالمه شکلک خوشمل داریم..... لینک کنین و شکلکای خوشمل خوشملتونو از اونجا بیارین.....http://anis1391.niniweblog.com/
زهره مامان نیایش
5 مرداد 91 14:23
سلام عزیزم خوبی خانمی نیایش جونم خوبه طاعاتتون قبول

راستی اون وبلاگی که گفتی خاطرات حنا جون من آدرسش روندارم و رمزش رو هم...



ممنون عزيزم . طاعات شما هم قبول . مي بوسمتون .
دخملی
6 مرداد 91 13:28
مامان نیایش
7 مرداد 91 12:18
سلام عزیزم ممنونم از حضور مهربون و همیشگی ات و ممنون از ادرسی که بهم دادی حیف که دیگه نمیاد ولاگ جالب بود و لی خب رمز هم نداریم که ممنوننیایشم رو ببوس