نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

نیایش با دست ...

1390/10/5 11:29
نویسنده : مادر جون
679 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قشنگم ؛

چند روز پیش از روی تخت افتادی و یه کم گریه کردی . اما بعدش خوابیدی و وقتی بیدار شدی خوب خوب بودی . اما توی این چند روز زیاد از دست راستت استفاده نمی کردی . تا اینکه شنبه 90/10/03 بردمت دکتر و گفتم از دستت عکس بگیرن . که با کمال تعجب دیدم دکتر گفت دستت مو برداشته (ترک خورده) . الهی فدات بشم که توی این چند روز درد داشتی و هیچی نگفتی . البته دکتر گفت که حتی بدون آتل هم خوب می شه ولی اگه آتل ببندی بهتره که من گفتم گچ بگیریم که خیالمون راحت باشه که حرکت نمی کنه تا کاملا خوب خوب بشه .

فدات بشم که تازه یاد گرفته بودی بدون اینکه جایی رو کثیف بکنی خودت غذات رو با قاشق بخوری . حالا مجبوری با دست چپت دوباره همون تمرینات رو انجام بدی .

امیدوارم این دو هفته زودتر تموم بشه . چون اصلا طاقت دیدن ناراحتیت رو ندارم . دوست دارم همون شیطون بلای همیشه باشی .

البته خیلی برام جالب بود که توی مطب اصلا بدقلقی نکردی . همه عاشقت شده بودند . هیچکی باورش نمی شد که دستت مشکلی داشته باشه . اینقدر که خانم بودی . راحت راحت نشستی تا آقای دکتر دستت رو گچ گرفت .

توی همین روزها ازت یه عکس می گیرم با اون دست کوچولوت و می گذارم توی همین پست .

الهی که زودتر خوب خوب خوب بشی . آمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نرگس
30 آذر 90 9:43
سلام تا رای گیری یه روز بیشتر نمونده کد 111 یادتون نره اگه رای بدین خوشحال می شیم وبرنده ولی اگه رای ندین به وبلاگمون سر بزنید
آرشیدا کوچولو
30 آذر 90 10:21
روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا . شب يلدا مبارک . . .
ستاره
3 دی 90 9:37
سلام منتظر حظورتون در وبلاگ ستاره جون و همچنین رای شما هستیم. کد 153 رو فراموش نکنید.
مامان رومینا
3 دی 90 13:15
نیایش جوون ما تو رو تو جشنواره فراموش نمیکنیم توهم رومینا رو با کد 149 فراموش نکنیا
مامان رومینا
3 دی 90 15:41
رای گیری نی نی وبلاگ شروع شده.به وبلاگ رومینا کوچولو سر بزنید و بهش رای بدید ممنونlکد شما رو تو وبلاگمون گذاشتیم
جغله کوچولو
3 دی 90 23:46
سلام خاله . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان نیایش
4 دی 90 10:37
مگه میشه نیایش گلم یادم بره عزیزم
نیلوفر گل زندگی
4 دی 90 20:50
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید یادتون چند وقت پیش بهم نظر دادید و گفتید لینکت کردم؟؟ من نگاه کردم ولی اسم وبم نبود؟ میشه در وبم برام توضیح بدید؟؟
مامان نیایش
5 دی 90 9:55
امروز موفق شدم دوباره بهت رای بدم نیایشی


ممنون عزیزم .
مامان نیایش
5 دی 90 12:31
سلام عزیزم الهی بمیرم برات ان شا الله زودتر خوب شی ولی تو رو خدا دیگه شیطونی نکن مامانی خیلی غصه میخوره اگه تو درد داشته باشی عزیزم چه دختر خوبی هستی واقعا اگه نیایش من بود که دکتر مجبور میشد به جای دست اون سر خودش رو گچ بگیره از بس که قشقرق به پا میکنه به خدا برای یه سرما خوردگی ساده نمیتونم ببرمش دکتر اصلا نمیذاره معاینه اش کنه دکتر الهی زودتر خوب بشی


ممنون . الهی که هیچ بچه ای هرگز مریض نشه و اتفاق بدی براش نیفته . هرچند که به حکم انسان بودنش باید خیلی چیزها رو تجربه کنه .


هدی مامان مبین
6 دی 90 3:30
دختر صبور
ایشالا زودتر خوب بشی
دیگه به مبین سر نمیزنی؟؟
منتظر عکسات هستم


ممنون خاله جونم .
مامان رومینا
7 دی 90 13:19
اخییییییییی..... ایشالا زود خوب شه نیایش کوچولو
مهرناز مامان امین حسین
10 دی 90 9:46
سلام نیایش جون خوبی بهتر شدی الهی چه دخملی با تموم دردی که اشتی صدات در نمی اومد انشالله هر چه زودتر خوب خوب بشی