نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

کلمات و جمله سازی ها ...

1390/10/18 11:30
نویسنده : مادر جون
587 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش گلم چند وقتی هست که شروع کردی به حرف زدن ولی من از بس تنبلم وقت نمی کردم بیام و بنویسم که چیا می گی .

آب ، بابا ، مامان ، اولین کلماتی بودند که گفتی .

ولی الان به من می گی : "ما..در" و به پدرت هم می گی : "پی...در"

وقتی می خوای یه جمله رو با تاکید به من بگی " ندا من اه اه نه . دیس " (ندا من اه اه نکردم ، جیش کردم "

پو...یا رو درست می گی ولی به پیام می گی : "پویا 2" !!!! (این هم از آموزش های خاله نسرین)

عمو رو هم خیلی قشنگ می گی . و وقتی می گم عمو رو می زنم می گی " نه . عمو بَه بَه "

اسم خیلی از حیوونا رو می گی : "حوت : خوک ، حِس : خرس ، گاب : گاو ، بع بع : ببعی ، به میمون هم می گی : "مونامونا " . قورباغه رو هم خیلی بانمک می گی : "بوقابا"

یه پازل داری که توی جشنواره گل و گیاه از طرف شهرداری بهت دادند و توش نوشته " بابا مامان وقتی می ریم پارک آب معدنی ما یادتون نره"

و تو این جمله رو خیلی خلاصه و البته با دقت تمام اینطور می گی :"پدر مادر .... پارک .... آبه .... نه"

و دیگه اینکه اعضای بدن رو : " دِس : چشم ، دوس : گوش ، ابو : ابرو ، دوپ : لُپ ، دَس : دست ، پا ، لب ، مو .

همه رنگ ها رو تشخیص می دی . ولی فعلا فقط رنگ های آبی و زرد و سبز رو می تونی بگی .

عروسک هات رو میگذاری روی پات و براشون لالایی می خونی . اینطوری :" بوگابالا ... بوگالا ... " !!!!

 

خیلی دوست دارم مادر جون . امیدوارم همیشه و همیشه و همیشه شاد و خوشحال و شیطون بلا باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان یگانه و ثنا
18 دی 90 11:48
سلام . وب زیبایی دارید. خوشحال میشم به من هم سر بزنید
مامان نیایش
18 دی 90 18:30
الهی قربونت برم با این حرف زدنت نیایش هم که میخواست عروسکاش رو بخوابونه میگفت لالا گل لالا الهی همیشه سالم باشی
مامان نیایش
18 دی 90 18:31
سلام خانمی نمیدونم از انار جون چیزی شنیدی یا نه برای سلامتی اش ختم قرآن تو این وبلاگ گذاشتن اگه تونستی بخون براش http://aftabealamtab.mihanblog.com/
مهرناز مامان امین حسین
19 دی 90 13:00
سلا نازی دختر گلم دیگه بزرگ شده ماشاله
مامان رومینا
21 دی 90 19:11
الهیییییییییییییییوای که بچه ها وقتی به حرف میان میخوای بخوریشونایشالا همیشه سلامت باشه این خانم گلی
زریر
24 دی 90 16:10
جالب بود. البته این عشق مادرانه را وصفی نیست.
مامان سانای
25 دی 90 11:00
زنده باشی شیرین زبون
مامان خورشيد
26 دی 90 10:28
واي اين دخترها وقتي شروع به حرف زدن مي كنن ديگه خدا ميدونه كي قراره ساكت باشن. خدا نگهدار همه بچه هاي باشه.
مامان نیایش
27 دی 90 10:58
سلام خانمی الان وبلاگت باز شد نمیدونم چی شده بود که فقط مال شما باز نمیشد نگران شدم کجا هستی کم پیدایی؟
مامان امیر مهدی
28 دی 90 0:32
سلام مامان نیایشماشالا چه دخمل نازی خداحفظش کنه... من با افتخار شمارو لینک کردم اگه ممکنه امیر مهدی جونم به جمع دوستاتون اضافه کنید امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم مرسی
محبوبه
28 دی 90 1:35
مامان نیایش
28 دی 90 15:54
سلام خوبی عزیزم کجایی نیایش جون خوبه
مامان نیایش
3 بهمن 90 8:48
نیایش گلم کجایی خاله به مامانی بگو زودتر بیاد دیگه دلمون براتون تنگ شده
مامان نیایش
3 بهمن 90 12:24
سلام عزیزم تو که منو کشتی خانومی دلم هزار راه رفت به خدا اینقدر که تو این مدت خبر بد شنیدم دیگه داشتم دیوونه میشدم که یه دفعه خبری ازت نبود خدا رو شکر مشکلت حل شد
مامان نیایش
3 بهمن 90 12:25
نیایش گلم رو ببوس
مامان نیایش
3 بهمن 90 12:30
هر روز سر میزدم فقط ببینم پیغام گذاشتی یا نه تا پیغامت رو دیدم الان خیلی خوشحال شدم واقعا چه قدر بده که اینقدر وابسته اینترنت هستیم ها دیگه فکر کنم معتاد شدیم راستی اسم قشنگت نداست؟میگم اگه دوست داری از این به بعد تو بنویس ندا مامان نیایش من مینویسم زهره مامان نیایش نظرت چیه؟
مامان نیایش
3 بهمن 90 12:32
راستی دلم نمیاد ناراحتت کنم اگه هنوز خبر دار نشده باشی ولی اینقدر تو این یکی دو روز به هم ریخته ام که خدا میدونه آخه انار کوچولو رفت رفت همون جایی که ازش اومده بود خیلی برای مادر و پدرش دعا کن خدا بهشون صبر بده
گروه بالی گل
4 بهمن 90 18:36
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
متین
5 بهمن 90 9:10
سلام جوجه جونم البته به مامان همون مامان میگه وگاهی اشتباهی میگه مادر و دوباره خودش درستشو میگه . به منم"خاله متین" میگه ندا 2!!!!!!!!!!!!!!! جالبه کسایی که به هم ربط دارنو اسم یکیشونو یاد میگیره اون یکیو به اسم اولی با 2 میگه
مامان تارا و باربد
5 بهمن 90 10:08
ماشالا به این گلی خانوم با نمک
ما مان سونیا
5 بهمن 90 11:58
ماشاا... به این دخمل خوشگل تقریبا با سونیای من همسن هستند خدا براوتن نگهداره شیرین زبون رو @ به وبلاگ ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید با تبادل لینک موافقید؟