نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

یا ضامن آهو

1390/7/16 10:48
نویسنده : مادر جون
482 بازدید
اشتراک گذاری

یا ضامن آهو

دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی

من تو رو صدا کنم تو هم منو صدا کنی

قربون صفات برم از راه دوری اومدم

جای دوری نمی ره اگه به من نگاه کنی

دل من زندونیه تویی که تنها می تونی

قفس رو وا کنی و پرنده رو رها کنی

میشه کنج حرمت گوشه قلب من باشه

میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی

تو غریبی و منم غریبم اما چی میشه

این دل غریبه رو با خودت آشنا کنی

دوست دارم تو ایوون مقصورت از صبح تا غروب

من با تو صفا کنم تو هم منو دعا کنی

دلمو گره زدم به پنجرت دارم می رم

دوست دارم تا من میام زود گره ها رو وا کنی

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه

من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی

حسرت زیارت جد تو مونده بر دلم

چی میشه اگه منو راهی کربلا کنی

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی

اونقده رضا می کم تا دردمو دوا کنی .

 

از همه مشهدی های عزیز التماس دعا دارم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی
18 مهر 90 1:01
سلام خاله.عیدتون مبارک.خاله شما میاید به وبلاگ ما؟آخه اگه شما باشین من هر چی رو آدرستون کلیک میکنم وبلاگتون رو باز نمیکنه.الان وبلاگ شما رو شانسی پیدا کردم.میشه لطف کنید وقتی نظر میدید آدرس وبلاگتون رو درست وارد کنید تا همه بتونن راحت بیان به وبلاگتون.من خیلی تلاش میکردم پیداتون کنم.شایدم شما نباشید اون کسی که نظر میدین تو وبلاگم.در هر صورت خوشحالم از آشناییی باهاتون
شیرین
18 مهر 90 14:09
مامان نیایش
20 مهر 90 11:12
سلام خانومی خدا خواست و امام رضا هم طلبید روز میلادشون حرم بودیم و به یاد شما


خاله جون خیلی ممنون که به یاد ما بودین .