نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

مژده دهید عاشقان عید وصال آمده

1390/6/8 10:45
نویسنده : مادر جون
487 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عيد فطر روزى است كه خداوند آن را از ميان ديگر روزها بر گزيده است و ويژه هديه بخشيدن و جايزه دادن به بندگان خويش ساخته و آنان را اجازه داده است تا در اين روز نزد حضرت او گرد آيند و بر خوان كرم او بنشينند و ادب بندگى بجاى آرند، چشم اميد به درگاه او دوزند و از خطاهاى خويش پوزش خواهند، نيازهاى خويش به نزد او آرند و آرزوهاى خويش از او خواهند ونيز آنان را وعده و مژده داده است كه هر نيازى به او آرند، بر آوره و بيش از آنچه چشم دارند به آنان ببخشند و از مهربانى و بنده‏نوازى، بخشايش و كارسازى در حق آنان روا دارد كه گمان نيز نمى‏برند. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آريا
8 شهریور 90 12:58
عيد فطر رو به شما و خانواده عزيزت تبريك مي گم و اميدوارم نماز و روزهاتون قبول درگاه حق باشه


سلام عزیزم . ممنون . طاعات شما هم قبول حق باشه .
منتظر تولد آریا جون هستم .
تولدش مبارک .
شیرین
8 شهریور 90 18:43
سلام گلم...ممنون که به منو دخترم سر زدی....بووووووووووووس..اگه دوست داشتی لینکم کن وبه منم بگو لینکت کنم.



سلام خانمی . بالاخره آیلین کوچولو اومد یا نه ؟ زود عکس های خوشگلش رو برامون بگذار .
خاله ی نینیش کوچولو
12 شهریور 90 2:19
سلام
خوبید؟؟ نیایش کوچولوتون خوبه؟؟
متن قشنگی بود
به من هم سر بزنید .. موفق باشید .



سلام . من هر روز بهتون سر می زنم عزیزم .
امروز خیلی ناراحت شدم . واقعا بغض دارم و نمی تونم هیچی بگم .
وبلاگ blog.sabaypedar.net رو هم ببینید و برای صبا دعا کنید .