نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

حلول ماه رمضان

1390/5/9 11:12
نویسنده : مادر جون
454 بازدید
اشتراک گذاری
ماه مهمانی خدا

 

بازآمد رمضان

ماه زیبای خدا

ماه عشق و بندگی

ماه مخصوص دعا

ماه قرآن و نماز

روزه و راز ونیاز

با تبریک حلول ماه مبارک رمضان،از همه ی عزیزان روزه دار در این ماه مبارک التماس دعا دارم.طاعاتتان مقبول درگاه احدیت باد.

 

 

 

 

هلال ماه رمضون
دیده شده تو آسمون
بنده های خوب خدا
خوشحال و شادن همشون
ماه مبارک خدا
ماه سعادت اومده
ماه پرستش خدا
ماه نماز و روزگی
ماه صفا و پاکیه
یعنی بهار بندگی
ماه شبای قدره و
دعای جوشن کبیر
ماه شهادت علی (علیه السلام)
ماه عزیز و بی نظیر
پاک شده رفته از دلها
دشمنی ها و کینه ها
صاف شده مثل آینه
شیشه ی دل تو سینه ها
همیشه کار خوب ما
پیش خدا ثواب داره
ولی تو ماه رمضون
ثواب بی حساب داره
یه آیه قرآن بخونیم
برای رضایت خدا
ثواب کُلّ قرآن و
خدای خوب میده به ما
قرآنی که تموم اون
تو ماه خوب رمضون
به قلب پیغمبر ما
نازل شده از آسمون
کتابی که برای ما
کتاب زندگانیه
پیام قرآن همیشه
صفا و مهربانیه
برای ما، ماه رمضون
یه ماهیه پر برکت
وقت عبادت می کنیم
به سمت مسجد حرکت
هلال عید فطرشم
صفای دیگه ای داره
چون که نماز عید فطر
ثواب ویژه ای داره
سحر که از راه می رسه
خونه ها با صفا می شن
بنده های خوب خدا
آماده ی دعا می شن
مادر بزرگ من هم از
بنده های خوب خداست
اهل نماز وروزه و
اهل عبادت و دعاست
با خنده و مهربونی
همّه رو بیدار می کنه
عزیزکم پاشو پاشو
هی اینو تکرار می کنه
صدای نازنینشو
میشنوم و ناز می کنم
آروم آروم یواش یواش
چشمامو من باز می کنم
درسته که بیدار شدن
سخته برای من یه کم
خدای خوب و مهربون
می کنه اما کمکم
خدا خودش خوب می دونه
ماه رمضون رو دوست دارم
وقت سحر وقت دعا
وقت اذون رو دوست دارم
داداش می گه مادر بزرگ
بچه نیاز به خواب داره
مادر بزر میگه ولی
بیدار شدن ثواب داره
داداش میگه مگه براش
نماز و روزه واجبه؟
جواب مادربزرگم
خیلی قشنگ و جالبه
دختر خوب من می گه
خیلی باید زرنگ باشه
تنبلی اسلاً نکنه
خواب و رها کنه پاشه
بذار به زود بیدار شدن
از حالا عادت بکنه
آب بزنه به صورتش
رفع کسالت بکنه
انسان اگه تنبل باشه
خدا که دوستش نداره
تنبلا رو خدای خوب
توی بهشت نمی ذاره
نمی دونی غزیز من
هر کسی که سحر خیزه
پیش خدای مهربون
زرنگ و خوب و عزیزه
هر کی سحر خیز نباشه
روزیش می گن که کم می شه
قسمت اون از این جهان
قدّ یه دنیا غم می شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

.....
13 مرداد 90 17:37
سلام سر بزنيد اگه ميشه منو به اسم آسمان عشق لينك كن وبگو به چه اسمي لينكتان كنم