نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

عاشقانه ...

1391/9/8 21:09
نویسنده : مادر جون
826 بازدید
اشتراک گذاری

نيايش مادر

نمی شود که تو باشی 
من عاشق تو نباشم
نمی شود که تو باشی
درست همین طور که هستی
و من، هزار بار خوبتر از این باشم

و باز، هزار بار، عاشق تو نباشم.

نمی شود، می دانم
نمی شود که بهار از تو سبزتر باشد...

عشق مادر

نيايش مادر !

توي روز تولد مادر

به بهانه تولد خودت

(البته بيشتر به بهانه شير خوردن)

برات تولد گرفتيم .

آخه اصلا لبنيات نمي خوري

و قول داده بودي كه تولدت شد

ديگه شير بخوري !

...

و من واقعا درمونده شدم

كه براي اين بدغذاييت

چكار كنم ؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محيا كوچولو
12 آذر 91 1:09
چه عكساي خوشگلي نيايش نازنازي
خوب يه كم شير بخور ماماني از نگراني دربياد


ممنون خانمي از حضورتون .
واي از دست اين بچه هاي بدغذا !
مامان نیایش
15 آذر 91 20:37
به به تولدت مبارک مامان خانمی خیلی کار خوبی کردی ایشالا نیایشی هم خوب بخوره نمیدونم چرا همه نیایش ها کم غذان قربونش بشم با این عکسای خوشگلش


ممنونم عزيزم . آره ديگه هر تولدي كه ميشه ، تولد نيايش خانمه ! با اين داستان ها غذاخور بشه ، ما روزي هزاربار خدا رو شكر مي كنيم .
مامان سونیا
29 آذر 91 16:06
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 3:23
سلام عزیزم امیدوارم تو این ثانیه ها هرکجا که نبضت پروانه وار میزند لحظات پایانی پاییزتان خوب و یلدایی پر از محبت خداوند براتون آرزو میکنم از طرف مامان انیس سادات دخملیـــــــــــ خونه
پیور گرل
9 دی 91 13:03
سلام عزیزم دختر قشنگی داری من از عکس بچه ها تقویم دیواری درست می کنم می تونی بیای ببینی شاید خوشت اومد واسه عید چیزه قشنگیه
مامان نیایش
11 دی 91 20:23
خیلی وقته پیشمون نیومدی دلمون تنگ شده
دخملیــــــــــــــــــ
24 دی 91 16:29
ای جانم برا من تولد بگیر یه پارچ شیر میخورم
مامان نیایش
30 دی 91 18:06
دلمون تنگه براتون
الی مامی آراد
14 بهمن 91 2:47
به به چه دختر کوچولوی نانازی فرشته کوچولو تولدت مبارک
فاطمه
17 اسفند 91 23:53
دختره نازی است