نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

تو را دوست دارم

1391/4/8 10:35
نویسنده : مادر جون
794 بازدید
اشتراک گذاری
تو را

 
در تصنیف های قدیمی دوست دارم

 
وقتی که بر تن شمعدانی

 
در قاب پنجره گل می کنی

 
و من

 
دلم را زیر عطر جادوئی چشمانت

 
در نی لبکی پر از قاصدکُ پروانه
 
در التهاب ماه می نوازم

 
و ما شایعه می شویم

 
در شهری که مردمانش
 
از رنگین کمان یک شب بی باران
 
حرف می زنند
 
و تنها کوچه می داند

 
که آن شب

 
لحن لبخند تو
  
 در آسمان می پیچید
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
9 تیر 91 12:18
وای چه قدر قشنگ بود عزیزم ممنون راستی از کی بود
زهره مامان نیایش
9 تیر 91 12:19
راستی ندا جون اگه تونستی و دوست داشتی به نیایش رای بده ممنونhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/cat102.php
آرتین خان
11 تیر 91 11:18
دوست عزیزم سلام ممنون از اینکه به پسر من رای دادید امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم دختر گلتم ببوس
مامان نیایش
14 تیر 91 10:19
سحر از باغ،شمیم نفسی می آید همره قافله ی عشق کسی می اید ریسه بندان شده عالم به مبارک بادش مژده ای دوست که فریاد رسی می آید عيد نيمه شعبان بر شما كه لحظه هاي انتظار را با دعا براي ظهورش مي آراييد ، خجسته باد التماس دعا
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:36
خیلی زیبا بود عکس های نیایش جون هم بسیار قشنگ بود ما هم آپیم مامانی