نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

نوروز 91 مبارك

1390/12/25 10:47
نویسنده : مادر جون
522 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشد که زیبایی‌های کوچک را دوست بدارم

حتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند

نه آن گونه که می‌خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم

هیچ شخصی نمی‌تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست

نمی‌تواند با دیگران مهربان باشد

                           
                    نوروز مبارک
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرتین خان
25 اسفند 90 23:14
پیشاپیش عیدتون مبارک نیایش ما رو ببوس مامانی
زهره مامان نیایش
26 اسفند 90 11:07
مهربانی صفت بارز عشاق خداست یادمان باشد از اینکار ابایی نکنیم دوست مهربونم دوستت دارمعیدت مبارک
ماسح
27 اسفند 90 15:15
تو كيستي كه مرا پاره ي جگر خواهي خواند و من تو را مادر سال نو مبارك عمو نوروز كيه؟!
pooya
11 فروردین 91 0:22
این نوشته فوووووووووووق زیبا بود...
زهره مامان نیایش
15 فروردین 91 11:32
سلام خوبی ندا جون نیایش جون خوبه دلم براتون تنگ شده کجایی؟