نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

من خدا را دارم

1390/4/19 9:36
نویسنده : مادر جون
441 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

من خدا را دارم،

كوله بارم بر دوش،

سفري مي بايد !

سفري بي همراه !

گم شدم تا ته تنهايي محض،

سازكم با من گفت:

هر كجا لرزيدي !

از سفر ترسيدي،

تو بگو از ته دل:

من خدا را دارم،

من و سازم چنديست

كه فقط با اوييم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آريا
19 تیر 90 12:15
سلام عزيزم شعرت خيلي خوشگل بود من و آريا هم خيلي خيلي شما خاله مهربون و نيايش گلي رو دوست داريم من كه خيلي دوست دارم خاله جونيمو و نيايش گلي رو ببينم مي شي خاله ما ساكن كرجيم مي شه مي شه مي شه دوستتون داريم
پرنیا
20 تیر 90 10:18
سلام من مامان پرنیا(عروسکم پرنیا هستم می خواستم تشکر از با بت محبتتون داشته باشم واینکهمن هنوز به کسی ایمیل نفرستادم نمی دونم شما این ایمیل منو می بینید یا نه ؟