نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

تولدت مبارک عزیز دلم

1391/11/16 23:15
نویسنده : مادر جون
789 بازدید
اشتراک گذاری
صدای بهم خوردن 
بال معصوم فرشته ها میاید ...
انگار آمدن تو نزدیک است


لمس بودنت مبارک...


دوستت دارم


نيايش عزيزم منو ببخش كه مثل قبل براي خودت و وبلاگت وقت نميگذارم . 
آخه ميدوني كه كارم يه كم تغيير كرده . نمي خوام توجيه كنم ولي خودت بهتر از من ميدوني و 
مي بيني كه واقعا وقت كم ميارم .

ولي اينو بدون كه هميشه و هميشه تنها و تنها و تنها عشق و ميوه من هستي توت فرنگي جونم .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناز داداش
16 بهمن 91 23:32
سلام مادر مهربان ماشاا... کوچولوی نازی دارین خدا براتون حفظش کنه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
زهره مامان نیایش
17 بهمن 91 18:04
نییاش عزیزم تولد مبارک دلم برات یه ذره شده بود به خدا ان شاالله همیشه سالم و شاد باشی دختر سه ساله ی نازم دوستتون دارم مامانی خیلی دلمون براتون تنگ شده ها عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه


ممنونم عزیزم . دل ما هم خیلی تنگ میشه براتون .
ممنون از عشقتون . ما هم دوستون داریم مثل همیشه ...
مامان نیایش
22 بهمن 91 13:53
عزیزمی ممنون اومدی خوشحالم کردی خصوصی