نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

شيرين زبونم

1391/4/22 10:42
نویسنده : مادر جون
764 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

امروز اومدم از شيرين زبوني هات برات بنويسم . البته فايل صوتي همه اينا رو دارم . اگه دوستاي خوبم كمكم كنن و بگن كه كجا آپلودشون كنم حتما صداي قشنگت رو هم ميگذارم .

 

 

اتل متل توتويه                   پاي !!! حسن چه جويه

نه سير داله نه بستون        مي مي شو بردن بزستون !!!

يك زن كردي داستم !!!       اسمشو بزار پريناز !!!

دور كلاش قرمزي               هاچين و واچين    

اين      پا      تو       ور      چين .

 

 

دمال من زير دلخت آبالو مونده !!!

سواد دالي نچ نچ   بي سوادي  نچ نچ

پس      تو      دوست من     هس     تي .


جمعه شب هفته قبل رفته بوديم بوستان فدك . از اونجا كه نيايش تا اون موقع ماه كامل رو اينقدر واضح و دور از شهر نديده بود و هميشه به قول خودش ماه مي رفت زير ساختمون ها ، ماه كامل رو ديد و پرسيد : ندا مادر چرا ماه بزرگ و زرده ؟ گفتم هميشه مگه چه رنگيه ؟ گفت هميشه سفيده با يه ذره آبي تعجب

براش توضيحي دادم كه خودم هم زياد متوجه منظور خودم نشدم . بعد گفت : فكر كنم ماه امشب ستاره ها رو خورده و چاقالو شده . چشمک (آخه يه كتاب شعر داره كه توش همين رو نوشته)

بعد پرسيد : ندا مادر وقتي رعد و برق مي زنه و بارون مياد ، ماه هم خيس ميشه ؟ تعجب

بهش گفتم ماه از ابرها بالاتره . به خاطر همين خيس نميشه .

 

چند روز پيش نيايش خانم شده بود ندا مادر و ندا مادر شده بود نيايش ؛

نيايش قصه - گريه مي كنه .

ندا مادر قصه - دي سده دخترم ؟ (چي شده دخترم ؟)

نيايش قصه - باز هم گريه .

ندا مادر قصه - چلا گليه مي تني ؟ (چرا گريه مي كني ؟)

نيايش قصه - مي خوام بيام بغلت .

ندا مادر قصه - نه عزيزم آخه نمي تونم بغلت بتنم .

نيايش قصه - دوباره گريه - آخه مي خوام بيام بغلت . منو بغل بكن .

ندا مادر قصه - نه عزيزم نمي تونم بغلت بتنم . آخه كملم درد مي تنه . (كمرم درد مي كنه)

نيايش قصه - تعجبتعجبخنده

صبح ها هم كه از خواب بيدار ميشه :

ندا مادر سلام

صبح بخير

ساد باسي هميسه

مثل گل پيازچه تعجب

من : سلام مادر ، بنفشه

نيايش :

ندا مادر سلام

صبح بخير

ساد باسي هميسه

مثل گل پيازچه تعجب

من : عزيزم بنفشه

نيايش :

ندا مادر سلام

صبح بخير

ساد باسي هميسه

مثل گل پيازچه لبخند

من : دخترم مثل گل بنفشه

نيايش :

ندا مادر سلام

صبح بخير

ساد باسي هميسه

مثل گل پيازچه خنده

و اين گفتگو ادامه دارد ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامان نیایش
23 تیر 91 16:32
فدای تو گل بنفشه ببخشید پیازچه شیرین زبونم خیلی بامزه شدی شیرین زبونیت رو قربون عسل بمیرم که کملت درد میکنه بیا نیایش من برات می ماله آخه حرفه ای شده دیگه
بوس بوس


واقعا كه اين ني ني هاي خوشمزه ما ديگه كمر برامون نگذاشتن و از حالا مجبورن به ماماناشون كمك كنن تا درد كمرشون خوب بشه !
ممنونم عزيزم از راهنمايي هاي خوبت .
زهره مامان نیایش
23 تیر 91 16:37
راستی مامانی برای گذاشتن صداش اول باید فایل رو تبدیل کنی اگه mp3نیست باید تبدیل به mp3 کنی با یکی از نرم افراز های تبدیل فرمت convertor) مال من wonder share هست ولی با jet audio هم میشه عزیزم بعد باید توی سایتی که آپلود میکنه آپلود کنی http://www.iranskin.com/cod-music/upload.php بعد از مراحلش که آسونه انجامش کد رو بذاری توی قسمت html که توی ارسال مطلب توی نوار ابزار بالاش هست سمت راست اگه مشکلی داشتی بپرس و اگرم خواستی بگو برات درستش کنم دوست دارم صدای دختر گلم رو بشنوم ساد باسی همیسه مثه گل بنفسه ببخسید عزیز دلم گل پیازچه
محبوبه
23 تیر 91 19:20
نازی نيایش..



ممنون از حضور پرمهرت محبوبه جون .