نیایش عزيزمنیایش عزيزم، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

کتاب آفرینش نیایش

عاشقت بودن عشق منه ...

1392/4/5 21:20
نویسنده : مادر جون
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

شب به اون چشمات خواب نرسه             به تو می خوام مهتاب نرسه
بریم اونجا....اونجا که دیگه                        به تو دست آفتاب نرسه

عاشقت بودن عشق منه                          اینو قلبم فریاد می زنه
گریه ی مستی داره صدام                        این صدای عاشق شدنه
قصه ی عشقت باز تو صدامه                     یه شب مستی باز سر رامه
یه نفس بیشتر فاصله امون نیست             چه تب و تابی باز تو شبامه
تو که مهتابی تو شب من                          تو که آوازی رو لب من
اومدی موندی شکل دعا                           توي هر یارب یارب من

عاشقتم

 

 

نيايش عزيزم ؛

توي اين مدتي كه نبودم - در واقع وجود وبلاگي نداشتم - خيلي خيلي خانم و حتي خانم بزرگ شدي .

تا قبل از اين با غذا خوردنت خيلي مشكل داشتم . هميشه ناراحت بودم از اينكه چه جوري و از كجا انرژي اين دختر پرجنب و جوش تامين ميشه .

خودت هم هميشه مي گفتي كه "ندا مادر من با هوا زنده هستم " و غش مي كردي از خنده !

من هم با وجود همه ناراحتي ولي نمي تونستم اون خنده با مزتو نديد بگيرم و من هم باهات همنوا مي زدم زير خنده .

تا اينكه يه روز يواشكي توي سبزي پلوت برات يه تيكه ماهي گذاشتم . فهميدي شيطون ! و گفتي " ندامادر توش از اونا داره ؟" من هم از ترس اينكه ديگه نخوري گفتم " نه مادر ، نداره " و قاشق بعدي رو گذاشتم توي دهنت . همنيطور تا آخر غذا ...

اما يه جورايي ناراحت بودم كه چرا بهت دروغ گفتم . به خاطر همين توي قاشق آخر يه تيكه ماهي بزرگ گذاشتم كه بخوري . اينجا بود كه با يه خنده خيلي بامزه گفتي " ديدي ندامادر ، ديدي گفتم ماهي داره ! ولي اشكالي نداره ، خوشمزس بده بازم بخورم"

و من انگار دنيا رو بهم دادن .

فرداش هم به همين ترتيب جوجه كباب و يه روز ديگه شير موز و بقيه چيزها ...

خلاصه خيلي خيلي خوشحالم كه ديگه تقريبا همه چيز مي خوري .

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
5 تیر 92 21:45
باسلام ساحل،لیموکوچولوی من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده. هر کسی که شماره همراه در اختیار داشته باشه میتونه رای بده (دوستان،آشنایان،فامیل،خانواده) ممنون میشم اگه بهش رای بدین فقط کافیه کد 104رو به 20008080200 پیامک کنید.منتظر حضور گرمتون هستم تا عید فطر بیشتر وقت نداریم(هر شماره فقط 1 بار میتونه به یه کد رای بده در غیر این صورت رایش شمرده نمیشه) $$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مامان نیایش
7 تیر 92 10:17
سلام ندا جون خوبی عزیزم نیایش جونم خوبه چه قدر دلم براتون تنگ شده بود خانومی ممنون اومدی همش می اومدم سر میزدم بهت ببینم آپ کردی یا نه ؟قربون دختر بزرگ و بامزه بشم من آفرین که خوب غذا میخوری به خدا اگه بدونید چه قدر ما مامانا عشق میکنینم وقتی شما غذاتون رو تا آخرمی خورید نیایش هم کم غذاست وقتی دیدم عنوان مسابقه رو گذاشتن نی نی شیکمو خنده ام گرفت گفتم عمرا من بتونم یه عکس ا زشیکمویی این دخملی پیدا کنم آخه این وروجک که اصلا غذا نمیخوره  دوستتون دارم ممنون اومدی عیدتون هم مبارک
مامان نیایش
27 تیر 92 1:01
فاطمه مامان الينا گلينا
1 مرداد 92 11:56
نوش جونت عزيزم .اميدوارم هر روز خوش خوراكتر از ديروز بشي گلم
مامان نیایش
6 مرداد 92 13:35